Update

24.04.2018

Det har gått några dagar sen jag skrev sist. Anledningen är att jag sitter och skriver en hel del och är fokuserad. 

Igår tog jag taxi några kvarter från hotellet till ett nytt hotell som är närmare gamla stan. Utsikt över hamnen har jag inte längre, men havsutsikt om jag höjer blicken och tittar ovanför hustaken på andra sidan gatan. Trafiken är tung, men den besvärar mig inte speciellt mycket. Däremot när jag gick ut i morse och slog mig ner på den fantastiska balkongen och någon borrade som lät som en tandläkarborr, ja då var det en störning som blev för mycket. Ni vet, det finns en smärtgräns. Borrningen slutade efter tjugo minuter och jag upplevde det som tyst, trots trafiken.

Gick ut en runda och sen till supermarket och köpte det jag glömde igår. Tillbaka upp för alla trappsteg till översta våningen. Hotellet har ingen hiss! Det gäller att inte glömma något viktigt. Men, innan jag reser härifrån kanske jag tar trappstegen med lätthet. Jag bor i en svit med en helt underbar design. Och balkongen! Wow! Finare har jag inte sett någonstans, varken i Aten, Saloniki eller i Kavala eller på någon av de grekiska öarna. Men, det finns säkert.

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång